KLACHTENREGELING
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Alt image
Stacks Image 184
Wanneer u ontevreden bent, stellen wij het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.
Heeft u een klacht bespreek dit dan eerst met uw huisarts: neem dan even telefonisch contact met ons op of vul het klachtenformulier in via onderstaande link.
Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Meer informatie vindt u in de folder en op www.skge.nl
Stacks Image 202
Alt image
Stacks Image 7


Stacks Image 160_15
CONTACT
Burg. Waszinkstraat 2
6417 CX Heerlen
telefoon
Telefonisch bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur 045-5466111
Via email zijn we bereikbaar op mailGCHZ
U vindt Gezondheidscentrum Heerlen Zuid ook op Facebook
U kunt met ons communiceren via e-mail (maak hiervoor gebruik van ons digitaal patiëntenportaal). Deze mail wordt doorgestuurd naar uw huisarts, deze is door zijn/haar werkprogramma niet altijd in de gelegenheid om de mail dagelijks te bekijken. Het kan daarom enkele dagen duren voordat u antwoord krijgt. Stel daarom nooit dringende medische vragen via de mail!

Alt image
Stacks Image 60

patiëntenomgeving